سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سکوت پرسروصدا


خورشید تابنده عشق
لیلای بی مجنون
alone
دلبری
غزلستان عاشقی
فانوس عشق
بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن
شقایقهای کالپوش
گل باغ آشنایی
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
کلبه درویشی
بلوچستان
طب سنتی@
دلدارا
جوک بی ادبی
BABAK 1992
@@@فردوس@@@
تنهایی......!!!!!!
هستی تنهاااااا.....
جهاد ادامه دارد...
پیامنمای جامع
دنیای کامپیوتر و شبکه
پایگاه مرجع شهیدان باکری
پارسی نامه
The best of the best
دل شکســــته
یکی هست تو قلبم....
دل نوشته
har an che az del barayad
منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش
ترخون
دریایی از غم
شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک دلـــــــــــــــــــتنگی
جون عزیزت بیاتو...
✿✘ یـہ دُنیــآ دلَـم گـرفـتـِہ ✘✿
تعمیرات تخصصی پرینترهای لیزری رنگی ومشکی وفکس وشارژکارتریج درمحل
جیغ بنفش در ساعت 25
نت سرای الماس
اس ام اس
تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم
کلبه ی علی
I AM WHAT I AM
فقط خدا
باور من......!!!
Tarranome Ziba
دختر و پسرای ایرونی
غزلیات محسن نصیری(هامون)
عکسهای سریال افسانه دونگ یی

شادِ شاد
دل سپرده به......
کشکول
چی کار؟
تکواندو
عشق پاک
نمی دونم بخدا موندم
just for you عاشقانه انتظار امدنش را بکش!!!!!!!
کشاورزی نوین
محسن حیدری
مشاوره وروان شناسی
محبین
عشق و تنهایی
عرفان وادب
کاروجدان
شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة
یک عاشقانه ی ساده برای من......

به رنگ ابی
نگار
خــــــــــــــــاطــــــــــــره هـــا
ღღدخــــتــــــرصــــورتـــــیღღ
مهدویت
دل نوشته های من
دل شکسته
ღ♥ღ من و تو ღ♥ღ
نشریه ی دوستی
وبلاگ رسمی پایگاه مقاومت بسیج طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) جیرفت
عکسهای من
میم مثل مغنیه
عشقولانه،رومانتیک، هم نفس بی نفس، فرشته کوچولو
کفر نامه کارو
شهید آوینی
عاشقی
سونامی
EshGhrOyaIimAn
طراحی چهره
❤خاکســـــــتر عشـــق❤
مقاله های تربیتی
II pArMIiS II
بهاره تنها
تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد...
فــردا
آموزش تست زدن کنکور
فقط خدا
vagte raftan
قصه ی دل
شب تنهایی ستاره
*...بانو...*

دلتنگی
زندگی زیباست اما...
صدای خاطره ها
عکس و عکس
پرسپولیس
متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی
جالب انگیزناک
پل بین عمو پورنگ و ...
مطالب جالب
sms های جدید
ریاضیات
بدو بیا !!!!
ME&YOU
عاشق دیونه
جوان
صدای نی ریز
بازی زندگی
تک صلیب عشق
* رز آبی *
EshGh rOyaIi mAn
ندای تنهایی من
بلیط خواب ابدی...!!!!
کارون
دایی علیرضا
سکـوتـــ شبـانـه"
جوان ایرانی
دلتنگی های نسیم...
ahoobanoo
لاو اس ام اس


گریه های شبانه
نت سرای الماس خانلق
راسخون
صوت الشیعه
درسی
fcbarcelona
خرید شارژ اینرنتی
$$sara$$
عشق کور
جک
آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
خیلی هم عالی
دامپزشکی در خدمت سلامت جامعه
آب زنید راه را ...
عروسک
عمو همه چی دان
anzalichi
* گل نرگس *

رهبر معظم انقلاب: با توطئه و حرکت مخرب دشمن برخورد پشیمان کننده خواهیم کرد/ هرگونه تغییر در سیاستهای نظام باید متکی به اصول اسلامی باشد/ دو ویژگی بارز نظام اسلامی؛ برخورداری از ثبات و انعطاف 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پنجمین روز سفر به استان کرمانشاه ، در جمع پرشور هزاران نفر از استادان ، دانشجویان و دانشگاهیان ، با بیان مستدل و تشریح دلایل " جوانی ذاتی و طراوت همیشگی اهداف و آرمان های نظام اسلامی " ، انعطاف در مهندسی نظام و " تغییر به هنگام " در ساز و کارها و سیاست های تحقق این آرمان ها را از ظرفیت های نظام اسلامی برشمردند و با اشاره به مقاصد پشت پرده سناریوی آمریکا از جنجال و تهمت های اخیر تروریستی به جمهوری اسلامی ، به دشمنان ملت ایران هشدار دادند هر گونه توطئه و حرکت مخرب و مزاحم با مقابله قاطع و پشیمان کننده جمهوری اسلامی روبرو خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی فراوان از حضور در جمع پرشکوه ،       پر مغز و بسیار دلنشین دانشگاهیان استان کرمانشاه ، حضور در جمع پرطراوت جوانان را باعث نشاط و روحیه مضاعف مسئولان دانستند و افزودند: نقش جوانان در گذشته و حال و آینده کشور ، نقش بسیار برجسته ای است بنابراین دیدار با جوانان دانشجو و تحصیل کرده از این لحاظ نیز ، اهمیتی خاص دارد.
ایشان ، امروز را روز مجاهدت ، ایستادگی و بصیرت خواندند و با اشاره به بیداری اسلامی و کشمکش های آشکار و پنهان و گرایش های مختلفی که       بر سر نظام های جایگزین در مصر ، تونس و دیگر کشورهای منطقه بوجود آمده افزودند: در این دوران حساسِ شکل گیری نظام های نو در منطقه ، اوضاع کلی نظام جمهوری اسلامی ، یکی از عوامل تاثیرگذاری است که می تواند در حال و آینده منطقه ، نقش مهمی ایفا کند بنابراین بازخوانی و تامل در شاکله کلی نظام اسلامی، اهمیت مضاعفی یافته است .
ایشان این بازخوانی را از زاویه ضرورت واقع بینی و حرکت آگاهانه نظام نیز مهم دانستند و افزودند حرکت هایی که بی اعتنا به واقعیات و بدون توجه به افق های دوردست صورت می گیرد ، غالبا به گمراهی و اشتباه می انجامد بنابراین باید از این زاویه نیز مسیر طی شده و وضع فعلی را بازنگری کنیم .
حضرت آیت الله خامنه ای با طرح چند سوال اساسی ، اهمیت این بحث را   برای استادان و دانشجویان استان کرمانشاه ، مورد تاکید بیشتر قرار دادند : مسئله پیری و جوانی نظام اسلامی چگونه قابل تحلیل است ؟ آیا نظام، روزی پیر و از کار افتاده خواهد شد ؟ آیا راهی برای جلوگیری از این فرسودگی وجود      دارد ؟ و آیا اگر این وضع پیش آمد راه علاجی وجود خواهد داشت؟
رهبر انقلاب اسلامی با توصیه به اصحاب فکر و فضیلت به ویژه در دانشگاه و حوزه و مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی برای تامل و تفکر درباره سوالات مطرح شده، به ترسیم زنجیره ای منطقی از مراحل شکل گیری ، حرکت و استمرار نظام اسلامی پرداختند.
ایشان خاطرنشان کردند: انقلاب اسلامی یعنی جنبشی که حکومت فاسد ستمشاهی را سرنگون و زمینه را برای تشکیل نظام فراهم کرد ، نظام اسلامی یعنی هویت و شاکله کلی که مردم برای کشور انتخاب کردند ، تشکیل دولت اسلامی به معنای استقرار مجموعه دستگاه های مدیریتی و نظام های اداره   کشور ، تشکیل جامعه اسلامی و سپس تشکیل امت اسلامی  ، حلقه های مختلف زنجیره ای هستند که راه گذشته ، حال و آینده را مشخص می سازد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به شکل گیری سه حلقه اول این زنجیره ، مرحله چهارم یعنی تشکیل جامعه اسلامی را هدفی میانی اما بسیار مهم و والا دانستند و سخنان مهم خود را در این زمینه متمرکز کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای در تعریفی کلان از جامعه اسلامی افزودند : جامعه اسلامی ، جامعه ای است که آرمان ها و اهداف و آرزوهای بزرگ اسلام برای بشر ، در آن تحقق می یابد.
ایشان در تشریح عینی این جامعه خاطرنشان کردند : برخورداری از عدالت و آزادی ، نقش آفرینی موثر مردم در اداره کشور و تعیین سرنوشت خویش ، برخورداری از عزت و استغنای ملی ، رفاه عمومی و از بین رفتن فقر             و گرسنگی ، بهره مندی از پیشرفت های همه جانبه " علمی – سیاسی – اقتصادی – اجتماعی  و فرهنگی " و دوری از  سکون و توقف و پیشروی دائم از خصوصیات بارز جامعه اسلامی است که ملت ایران و نظام اسلامی به سمت تحقق آن حرکت می کنند.
ایشان در همین زمینه افزودند : البته هدف نهایی جامعه اسلامی ، رسیدن انسان ها به کمال " معنوی و عبودیت و معرفت " پرودگار است که چنین جامعه ای، خود زمینه تشکیل امت اسلامی خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی برای پرهیز از هر گونه برداشت مشترک میان مفاهیم و ویژگی های جامعه اسلامی با مفاهیم غربی ، به مرزبندی صریح و روشن این مفاهیم پرداختند و با ذکر چند مثال تاکید کردند : مفاهیمی همچون عدالت – آزادی ، تکریم انسان و دیگر ویژگی های جامعه اسلامی ، فقط در معنای عمیق اسلامی ، مورد نظر است و با مفاهیم مشابه در غرب کاملا متفاوت است.
ایشان ، برداشت غربی از مفاهیم جامعه اسلامی را از جمله مشکلات سال های دور و نزدیک دانستند و افزودند : در ارزش گذاری این مفاهیم ، از هیچ     زاویه ای، نباید تابع و پیرو راه منحرف غرب شد بلکه برای درک معنای حقیقی این واژه ها، باید از منطق اسلام و قرآن بهره گرفت.
رهبر انقلاب اسلامی در همین زمینه خاطرنشان کردند : البته غربی ها حتی به معانی غربی این واژه ها نیز پایبند نیستند و همانگونه که در افغانستان ،  عراق ، لیبی و دیگر کشورها نشان داده اند زیر تابلوهایی نظیر دمکراسی ، مبارزه با سلاح اتمی و مقابله با تروریسم ، اهدافی شیطانی همچون کنترل مناطق مهم اقتصادی و سوق الجیشی جهان ، تسلط بر منابع و ذخائر ملت ها ، حمایت از رژیم صهیونیستی و تکمیل زنجیره استکباری خود را دنبال می کنند و ما، با استناد به همین واقعیات، قاطعانه می گوییم که دمکراسی رایج در غرب ، عمدتا دروغین و پوشالی است.
ایشان پس از تبیین جامعه اسلامی و آرمان هایی که پروردگار برای چنین جامعه ای هدف گذاری کرده است این سوال را مطرح کردند که آیا جامعه برخوردار از چنین آرمان ها و ویژگی ها ، هرگز پیر و کهنه خواهد شد ؟
حضرت آیت الله خامنه ای در پاسخ به این سوال به فطری بودن آرمان هایی نظیر عدالت طلبی ، آزادی خواهی ، و کمال جویی اشاره و تاکید کردند : این آرمان ها فطری و خدایی هستند به همین علت ذاتا " کهنه شونده " نیستند و هیچگاه از طراوت و تازگی نمی افتند بنابراین جامعه ای نیز که به دنبال این اهداف والا حرکت کند، هیچگاه دچار کهنگی و فرسودگی نمی شود.
حضرت آیت الله خامنه ای، سپس با تفکیک آرمان ها از ساز و کار دستیابی به آرمان ها، به تبیین این واقعیت پرداختند که با توجه به دگرگونی اوضاع و شرایط ، ممکن است مهندسی ، ساز و کارها ، سیاست ها و نظام هایی که برای ایجاد جامعه اسلامی، پیش بینی شده، کهنه شود و کارآیی خود را از دست بدهد که در این صورت ، تغییر و نو کردن آنها ، هیچگونه ایرادی ندارد.
رهبر انقلاب اسلامی در تبیین بیشتر این نکته یعنی احتمال تغییر ساز و کارهای رسیدن به آرمان ها، به ذکر چند مثال از جمله سیاست های اصل 44 قانون اساسی پرداختند و خاطرنشان کردند : در قانون اساسی ، هدف از تقسیم بندی فعالیت بخش های مختلف اقتصادی، شکوفایی اقتصادی کشور اعلام شده است و هنگامی که این هدف با ساز و کار گذشته، محقق نشد سیاست های اصل 44 تبیین شد .
ایشان دستور امام برای حذف پست نخست وزیری از ساختار قوه مجریه را یکی دیگر از موارد تغییر ساز و کار و مهندسی کلی نظام برای تحقق آرمان ها برشمردند و افزودند : در شرایط فعلی نظام سیاسی کشور ، ریاستی است و رییس جمهور با انتخاب مستقیم مردم برگزیده می شود که شیوه خوب و موثری است اما اگر روزی در آینده احتمالا دور ، احساس شود که نظام پارلمانی برای انتخاب مسئولان قوه مجریه بهتر است هیچ اشکالی در تغییر ساز و کار فعلی وجود ندارد.
رهبر انقلاب اسلامی درباره ظرفیت منعطف نظام برای نوسازی ساز و کارهای پیش بینی شده تاکید کردند : البته هر گونه تغییر و نوسازی و بازسازی در "سیاست ها، خطوط و مهندسی نظام" باید متکی بر اصول اسلامی و برگرفته از آنها باشد ضمن اینکه در قانون اساسی هم تدابیر لازم در این زمینه پیش بینی شده است.
رهبر انقلاب در جمع بندی این بخش از سخنانشان خاطرنشان کردند : نظام اسلامی هم ثبات دارد و هم تغییر . ثبات در "حرکت مستمر و بدون تذبذب و انحراف در مسیر تحقق آرمان ها " و انعطاف و تغییر در ساز و کارها، خطوط و شکل حرکت.
ایشان تاکید کردند : نوسازی نظام، به هیچ وجه به معنای تجدید نظر در آرمان ها نیست بلکه به معنای تغییر در سیاست ها و نظام ها و تدابیر است که این مسئله می تواند مانع از تحجر نیز بشود و با تکیه بر " آرمان های همیشه جوان و نو " نظام اسلامی را، همیشه جوان، شاداب، بالنده و پیش رونده نگه دارد.
رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانشان به تبیین مفهوم حقیقی ولایت فقیه و رهبری در نظام اسلامی پرداختند و با اشاره به تعریف ولایت فقیه از دیدگاه امام افزودند : از دید امام ، ولایت فقیه یعنی مدیریت زنده ، بالنده و پیش رونده که البته امام بزرگوار ما ، خود مظهر تام و تمام این مفهوم بود.
ایشان با اشاره به مغالطه عده ای در تعبیر حضرت امام مبنی بر ولایت مطلقه فقیه ، خاطرنشان کردند : آنها سعی کردند نظر امام را به معنای بی اعتنایی ولایت فقیه به قوانین تفسیر کنند اما امام بزرگوار ملت، ضمن تاکید بر ولایت مطلقه فقیه ، خود بیشتر از همه به رعایت قوانین ، اصول ، مبانی و جزییات احکام شرعی مقید بود.
حضرت آیت الله خامنه ای در تبیین شرایط حساس و دقیق ولایت فقیه از دیدگاه امام افزودند : اگر این شرایط از بین برود، رهبری، حتی اگر کسی او را عزل نکند ، خود بخود عزل می شود و این مسئله، نشان دهنده اهمیت فراوان این موضوع است.
ایشان ، رهبری را یک مدیریت کلان ارزشی خواندند که با مدیریت اجرایی و مسئولیت مستقیم سه قوه متفاوت است و ضمن نظارت بر فعالیت های مسئولان، از حرکت کلی نظام مراقبت می کند و اجازه نمی دهد که آنها به هر دلیل، نظام اسلامی را به انعطافی غیر لازم و غیر جایز وادار کنند.
ایشان با اشاره به سخنان برخی در مورد اینکه فلان مسئله بدون نظر رهبری تصمیم گیری نمی شود افزودند : مسئولان قوه مجریه – نمایندگان مجلس ، مسئولان قوه قضاییه ، با اختیارات کامل و قانونی ، وظایف خود را انجام می دهند و ممکن است تصمیماتی بگیرندکه رهبری با آن مخالف باشد اما رهبری نه حق دارد نه می تواند و نه قادر است که در این مسائل دخالت کند مگر در جاییکه اتخاذ سیاستی، به کج شدن راه انقلاب منجر می شود که طبعا در این هنگام به مسئولیت های خود عمل خواهد کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای، در تعبیر دیگری از رهبری نظام ، افزودند : در تصمیمات و عمل رهبری ، عقلانیت باید در خدمت به اصول و واقع بینی باید در خدمت آرمان گرایی قرار گیرد.
ایشان مراقبت رهبری در مسئله هسته ای در دوره ای که نزدیک بود به تعطیلی فعالیت های هسته ای ایران منجر شود و نیز مراقبت در بحث رابطه با آمریکا را از جمله مواردی خواندند که رهبری، بر اساس وظایف خود، از ایجاد انحراف در حرکت کلی نظام جلوگیری کرده است.
ایشان در بخش دیگری از سخنانشان در نگاهی اجمالی به بحث تحزب خاطرنشان کردند : ما با تحزب مطلقا مخالفتی نداریم و معتقدیم تحزب با وحدت جامعه منافاتی ندارد به شرط آنکه با نگاه درست ایجاد شود.
رهبر انقلاب افزودند : اگر حزبی برای کانال کشی و کادرسازی و هدایت فکری جامعه در زمینه های سیاسی – دینی – عقیدتی و دیگر عرصه ها بوجود آید و قصد خود را در دست گرفتن قدرت قرار ندهد، کاری خوب و مورد تایید است که البته اینگونه احزاب، اگر در رقابتهای سیاسی هم وارد شوند، به طور طبیعی برنده میشوند.
ایشان در نفی احزاب قدرت طلب افزودند : برخی احزاب مانند احزاب کنونی غرب در واقع باشگاههایی برای کسب قدرت هستند و سعی میکنند از هر طریق از جمله زد و بند سیاسی به قدرت برسند که ما اینگونه تحزب را تایید       نمی کنیم اما اگر کسانی با همین نگاه دنبال تشکیل حزب باشند، جلوی آنها را نمی گیریم.
رهبر انقلاب اسلامی در بخش پایانی سخنانشان به سناریوی جنجالی اخیر آمریکا در زدن اتهام تروریستی به جمهوری اسلامی ایران اشاره کردند و با اشاره به رصد دقیق و مراقبت کامل نظام اسلامی از مقاصد پشت پرده این سناریوی امریکایی، به سردمداران واشنگتن هشدار دادند جمهوری اسلامی با هرگونه توطئه و حرکت مخرب و مزاحم، با همه توان مقابله خواهد کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای یکی از اهداف احتمالی امریکا از جار و جنجال اخیر را تحت الشعاع قرار دادن جنبش وال استریت خواندند و افزودند: مردم حداقل 80 کشور از این حرکت رو به گسترش حمایت کرده اند و این، برای مقامات امریکایی خیلی تلخ و دشوار است.
ایشان، تلاش دولت آمریکا را برای سرکوب مردم مورد اشاره قرار دادند و افزودند : ممکن است آنها با پلیس و ارتش این حرکت را سرکوب کنند اما از بین نمی رود و همچون آتش زیر خاکستر باقی می ماند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تسلط شبکه خبیث صهیونیستی بر مقامات امریکا و اروپا به دولتمردان غربی هشدار دادند: روزی که ملت های شما علت واقعی بدبختی و مشکلات خود یعنی حقارت شما در برابر صهیونیستها را درک کنند یقینا شعله های خشم آنان، نظام سرمایه داری استکبار را به آتش می کشد و به خاکستر تبدیل می کند.
ایشان به مقامات غربی خاطرنشان کردند: شما به مردم خود پشت کرده اید و نزد اکثریت آنها منفورید اما  در جمهوری اسلامی اوضاع برعکس شماست و اجتماعات عظیم مردم نشان دهنده عزم راسخ ملت و پایداری آنها در مقابله هرگونه توطئه است.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به باج ندادن جمهوری اسلامی در 32 سال اخیر در مقابل هر گونه فشار و توطئه ، تاکید کردند : همه ملت ما ، در      صحنه اند، ما همه جزو ملت و سرباز نظام و اسلام هستیم و این پیکره یکپارچه متحد و مستحکم در مقابل هر طرح و اقدام شیطانی می ایستد و کوچکترین باجی نمی دهد.
رهبر انقلاب اسلامی بار دیگر تأکید کردند: اگر مسئولان امریکایی در برخی خیالات بسر می برند بدانند که هر حرکت ناشایست چه سیاسی و چه امنیتی با برخورد قاطع ملت ایران روبرو خواهد شد.
ایشان، در پایان سخنانشان دشمنی خبیث ترین شیاطین جهان را با ملت ایران و جمهوری اسلامی، نشان دهنده وعده های صادق پرودگار دانستند و تاکید کردند: به فرموده قرآن، این خباثتها تنها بر "ایمان ما و ملت ما" می افزاید و نصرت و یاری الهی و پیروزی ملت ایران را بر همه توطئه گران ، برای مردم ما اثبات میکند .
در آغاز این دیدار شماری از استادان و دانشجویان به نمایندگی از جامعه دانشگاهی استان کرمانشاه دیدگاه های دانشگاهیان استان را درباره مسائل مختلف بیان کردند.
دکتر محمدمهدی خدایی رییس دانشگاه رازی کرمانشاه  ، ضمن خیر مقدم اعلام کرد دانشگاهیان استان کرمانشاه ، با همان ایمان و پایداری پدران و مادرانشان در دفاع مقدس ، در شرایط حساس منطقه و جهان ، همه تلاش خود را برای یشرفت علمی کشور بکار می گیرند.
آقای علیرضا احمدی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، یکپارچه کردن تحقیقات دانشگاهی را ضروری خواند و پیشنهاد ایجاد مرکز بین المللی حجامت را در سطوح پیشرفته علمی مطرح کرد.
خانم سارا نژادی دانشجوی پزشکی و عضو بسیج دانشجویی ، با انتقاد از سستی برخی مسئولان دانشگاه ها در راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی ، پرهیز بعضی مسئولان از کارهای سطحی و مقطعی فرهنگی را خواستار شد و تاکید کرد جدیت کامل در برخورد با فساد بانکی اخیر خواسته اساسی مردم مومن و انقلابی است .
آقای سجاد محمدی دانشجوی رشته برق و نفر اول لیگ ربات های انسان نما ، با اشاره به موفقیت های ملی و جهانی دانشجویان استان کرمانشاه ، پیشنهاد کرد مرکز پژوهشی انرژی های نو در استان ایجاد شود.
آقای فردین نعلی دانشجوی دکترای شیمی آلی ، با تاکید بر توزیع عادلانه امکانات دانشگاهی در سطح کشور ، تلاش مضاعف برای استفاده بیشتر وبومی سازی فناوری های نوین را ، محور اصلی فعالیت های دانشگاه های کرمانشاه در سال جهاد اقتصادی اعلام کرد.
آقای محمد امین احمدپور دانشجوی رشته ادبیات و نفر اول مسابقات قرآنی استان ، تکیه بر منابع درسی غربی ، جزوه سالاری ، مسائل مدیریتی ،کم توجهی به میراث غنی فرهنگ اسلامی ملی ، کمبود سعه صدر و نبود معیارهای دقیق علمی را از جمله مشکلات علوم انسانی دانست.
آقای حسین امیری طلب ، دانشجوی روانشناسی و دبیر جامعه اسلامی دانشگاه رازی نیز با اشاره به اعتراض رو به گسترش ملت های غربی به نظام سرمایه داری بر هوشیاری دانشجویان در مقابله با توطئه و فتنه تاکید کرد و خواستار تلاش بیشتر صدا و سیما در استفاده از منابع و ذخایر انسانی سراسر کشور شد.


ارسال شده در توسط صلاح
   1   2   3   4   5   >>   >